De Dia Groep is een gedreven ingenieursbureau dat zich richt op renovatie, onderhoud, beheer en het leveren van hoogwaardige technische installaties voor vastgoedontwikkeling. Met hun onafhankelijke en integrale aanpak zijn zij in staat om de opdrachtgevers te voorzien van het beste advies. Waar anderen bedrijven nee zeggen, zeggen ze bij Dia Groep: het kan wel. Ze denken in mogelijkheden en zoeken uit wat het beste past.
Het belang van een goed advies bij de ontwikkeling en het beheer van vastgoed kan niet genoeg benadrukt worden. Het verschil tussen een succesvolle en een niet-succesvolle ontwikkeling of renovatie kan afhankelijk zijn van de kwaliteit van de technische installaties die worden geleverd. De Dia Groep begrijpt dit en streeft ernaar om haar opdrachtgevers te voorzien van de hoogst mogelijke kwaliteit en betrouwbaarheid.
“Er is een match ontstaan tussen beide partijen in verband met de No-Nonsense cultuur waar we elkaar in hebben gevonden. We schakelen snel, effectief en aan een half woord hebben we genoeg. Geen poespas.”
Dia Groep heeft dan ook de beste mensen uit het vak in dienst. Toen de Dia Groep op zoek was naar een Energieprestatieadviseur nam Commercieel directeur Ricardo van Meerten contact op met Omwerven. Via Omwerven kan je op een innovatieve wijze personeel werven, zo weet ook Ricardo: “Zeker in het huidige digitale aanbod van werksites is het een must om de juiste mensen te kunnen vinden.”
De marketingexperts van Omwerven hebben een wervingscampagne voor socialmedia klaargezet. Deze campagne is geoptimaliseerd voor de juiste doelgroep. Passende kandidaten zien zo de vacature op hun socialmedia voorbijkomen. “Door jullie platform benaderen wij een markt die wij zelf niet kunnen benaderen.” aldus Ricardo.
Omwerven helpt bedrijven met het werven van mensen door middel van duidelijk trajecten. Ricardo is dan ook blij met de samenwerking met Omwerven: “Er is een match ontstaan tussen beide partijen in verband met de No-Nonsense cultuur waar we elkaar in hebben gevonden. We schakelen snel, effectief en aan een half woord hebben we genoeg. Geen poespas.”