MijnGemeenteDichtbij, de werkorganisatie voor de gemeenten Boxtel en Sint-Michielsgestel, heeft Omwerven ingeschakeld vanwege de expertise in arbeidsmarktcommunicatie. Het bedrijf vervult zijn vacatures mede dankzij de marketingcampagnes van Omwerven.
De werkorganisatie heeft als missie om bij te dragen aan goed leven en werken in de twee gemeenten. Dit doen ze door te werken mét hun inwoners in plaats van vóór hun inwoners. Zo spelen ze ‘innovatief en flexibel’ in op de veranderingen in de samenleving. Hierbij werken ze vanuit hun drie kernwaarden passie, verbinden en vernieuwen. Daarnaast kennen ze drie algemene competenties die voor iedereen binnen hun organisatie gelden, namelijk veerkracht, integraal werken en digitaal vaardig.
“persoonlijke en snelle lijnen en fijne twee wekelijkse update. Het is fijn dat jullie campagnes op maat willen maken met input – films en foto’s – vanuit ons.”
Employer branding campagne
Om goed zichtbaar te blijven voor kandidaten in hun regio heeft de organisatie ervoor gekozen om op social media een employer branding campagne in te zetten door Omwerven. Deze campagne geeft de voordelen weer van werken bij MijnGemeenteDichtbij. Daarnaast worden ook regelmatig social media-campagnes gebruikt om individuele vacatures onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep. En met succes, want kandidaten zijn inmiddels gevonden.
“Wij hadden voorafgaande de samenwerking de verwachting dat we een groter bereik op onze website zouden krijgen en dat onze vacatures indirect vervuld worden,” zo vertelt Recruitment Adviseur Claire Pijnenburg.
‘Korte, persoonlijke en snelle lijnen’
De adviseur is te spreken over de samenwerking. “Korte, persoonlijke en snelle lijnen en fijne twee wekelijkse update. Het is fijn dat jullie campagnes op maat willen maken met input – films en foto’s – vanuit ons.”