Trapo heeft Omwerven ingeschakeld om hun vacature voor project engineer werktuigbouwkunde onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep.
Trapo begon in 1976 als verkooporganisatie van bandtransporteurs en rollenbanen en is inmiddels uitgegroeid tot leverancier van complete logistieke oplossingen met componenten op het gebied van transporttechnieken, robotica, speciaal machines en industriële automatisering.
Het bedrijf heeft alle disciplines onder een dak: van ontwerp tot en met de levering en montage van hun systemen en vervolgens ook het onderhoud daarvan. Naast het hoofdkantoor met hun productieruimte in Breukelen hebben ze ook een verkoopkantoor in België en in Frankrijk. Hun opdrachtgevers komen uit onder andere de voedingsmiddelenindustrie, de chemie en de logistiek.
“Het contact was goed, er werd snel gereageerd op mailtjes en vragen en gewenste aanpassingen in de campagne-uitingen werden snel en zorgvuldig doorgevoerd. Ook kregen we tussentijdse updates van het campagneresultaat en er is goed meegedacht over optimalisatie van het sollicitatieproces.”
‘Andere werkwijze’
“De andere werkwijze van Omwerven sprak ons aan. Het is momenteel niet makkelijk om vacatures vervuld te krijgen. We hadden al verschillende acties lopen en het leek ons niet verkeerd om de vacaturemarketing-methode van Omwerven eens uit te proberen om te zien wat dit opleverde,” zo vertelt Marjolijn de Ridder over de keuze om met Omwerven te gaan samenwerken.
‘Heel goede samenwerking’
Marjolijn is te spreken over de samenwerking en het contact met de campagneleider.
“Het contact was goed, er werd snel gereageerd op mailtjes en vragen en gewenste aanpassingen in de campagne-uitingen werden snel en zorgvuldig doorgevoerd. Ook kregen we tussentijdse updates van het campagneresultaat en er is goed meegedacht over optimalisatie van het sollicitatieproces,” zo laat Marjolijn weten.
En in dat laatste is Omwerven volgens Marjolijn onderscheidend. “Er wordt bijvoorbeeld niet alleen naar de vacaturetekst gekeken, maar ook hoe die op de website staat en wat daar omheen eventueel nog verbeterd kan worden. Met als doel het solliciteren zo eenvoudig en laagdrempelig mogelijk te maken. En natuurlijk is de campagnevoering via social media ook onderscheidend.”
Trapo heeft Omwerven inmiddels ook ingeschakeld voor de vacature van monteur binnendienst en monteur buitendienst.