Bij Meester Techniek, experts in CNC Precisiewerk, werken zij elke dag aan ingenieuze maatwerkoplossingen voor hun gewaardeerde klanten. Toen Meester Techniek op zoek was naar een Technisch Logistiek Medewerker stonden ze voor een uitdaging waarvoor ze de expertise van Omwerven inschakelden.
Doelgerichte vacaturemarketing
In overleg met Omwerven kozen ze voor een doelgerichte vacaturemarketingcampagne. Deze omvatte zowel een social media- als jobboards-campagne om een specifieke doelgroep te bereiken. Roos de Frank, HR-medewerker bij Meester Techniek, legt uit waarom ze voor Omwerven kozen: “We wilden meer vindbaarheid voor onze vacature, en dankzij Omwerven is dat gelukt.” Omwerven voerde een grondige doelgroep-analyse uit en paste de campagne nauwkeurig aan op basis van deze segmentatie.
“Vlot, duidelijk, vrijblijvend en meedenkend,” zo omschrijft Roos het contact.
Efficiënte samenwerking en positieve resultaten
Roos heeft de samenwerking als prettig ervaren: “Er werd snel en adequaat gereageerd op onze vragen en opmerkingen.” De regelmatige communicatie en evaluatie met de campagneleider van Omwerven waren cruciaal voor het succes. “Vlot, duidelijk, vrijblijvend en meedenkend,” zo omschrijft Roos het contact. Door deze gerichte aanpak was Meester Techniek in staat om met succes een geschikte kandidaat te vinden voor de openstaande functie.
Een goede wervingscampagne is de oplossing
Deze samenwerking benadrukt hoe een doordachte wervingsstrategie, gebaseerd op gegevens en segmentatie, cruciaal kan zijn om geschikte kandidaten te vinden. Juist in een gespecialiseerde sector zoals CNC Precisiewerk!