Om de vacature van werkvoorbereider/calculator te vervullen besloot v.d. Broek Metaalbewerking Omwerven in te schakelen. Het bedrijf uit Boekel heeft een jobboards- en social media-campagne afgenomen.
v.d. Broek Metaalbewerking is naar eigen zeggen ‘specialist in plaatwerk, constructiewerk en machinebouw’. “Met circa twintig ervaren medewerkers en een modern geavanceerd machinepark heeft v.d. Broek Metaalbewerking antwoord op iedere metaal-vraag. Wij onderscheiden ons door ons aanpassingsvermogen aan de wens van de klant. Of het nu gaat om seriewerk, projectmatige of particuliere opdrachten of complete machinebouw, wij helpen klanten graag en goed,” zo vertelt Antwan van Uden.
‘Alles doen vanuit het teamgevoel’
Een goede voorbereiding is het halve werk, dat is het motto van het bedrijf. Zij willen ‘alles doen vanuit het teamgevoel’. Met dit team bedoelen ze alle medewerkers binnen het bedrijf, van metaalbewerker tot huishoudelijke dienst, maar ook de technisch tekenaar/werkvoorbereiders/engineers die vanuit een ‘gezellige, moderne werkplek zorgen voor een kloppend totaalplaatje’. Dit zorgt volgens v.d. Broek Metaalbewerking ‘voor rust bij onze mensen in de productie’.
“De samenwerking met onze campagneleider Fleur verliep spontaan en soepel. Het was een fijne afstemming. Top!”
‘Voor een nette prijs een campagne uitzetten’
Op de vraag waarom het Brabantse bedrijf met Omwerven is gaan samenwerken, antwoordt Antwan: “We zijn benaderd door jullie en het leek me een mooie kans om voor een nette prijs een campagne uit te zetten.”
De verwachtingen voorafgaande de campagne waren niet hoog. “In deze tijden leek het me dat er waarschijnlijk niet veel uit zou komen, maar niet geschoten is altijd mis,” reageert Van Uden nuchter.
Drie kandidaten binnengekregen
“We hebben drie kandidaten binnengekregen, van wie er twee via Indeed hebben gesolliciteerd. We hopen dat hier de juiste persoon tussen zit. Natuurlijk hadden we op meer gehoopt, maar dat is in deze tijd niet realistisch,” zo zegt Antwan over de resultaten.
Omwerven is ‘no-nonsense en gemoedelijk’
Van Uden omschrijft Omwerven als ‘no-nonsense en gemoedelijk’. “De samenwerking met onze campagneleider Fleur verliep spontaan en soepel. Het was een fijne afstemming. Top!”
Hij raadt Omwerven dan ook zeker aan aan andere bedrijven. “Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren in ieder geval, en wie weet gaan we in de toekomst weer gebruikmaken van jullie diensten,” aldus Antwan.